• صفحه نخست
  • درباره ما
    همه در دنیائی کوچک زندگی می کنیم . آرمان ها و اهدافی یگانه داریم و همگی برای دست یابی به آن تلاش می کنیم . دردها و شادی های یکسانی را تجربه کرده ایم و با چالش ها و مشکلاتی مشترک روبرو هستیم. بیائید دقایقی از ا ین دنیا سفر کنیم و به دنیای بهایی برویم . دنیائی که در دل دنیای ماست . ببینیم چگونه مفاهیم ، ارزش ها و عقاید ، زندگی و حیات ، خدمت و فعالیت در آن معنا می یابد و جلوه می کند و عالم بهائی چگونه و تا چه اندازه توانسته است با تلاش های مستمر، این نحوه حیات را در زندگی خویش و در تلاش برای خدمت و مساعدت به عالم انسانی جلوه بخشد و نمایان سازد. شما را به مشارکت در ساختن دنیائی متعالی تر و بهتر دعوت می کنیم . با ما در سایت...
    Stay
  • تماس با ما

    تماس

    Stay
  • بخش ها
  • فعالیت ها

نیایش گروهی یاران

«... بیت العدل اعظم از شما و احبای الهی در سراسر جوامع شما می خواهند که در تلاوت ادعیه و مناجات به ساحت قاضی الحاجات برای این یاران عزیز، اعضاء شهیم و با وفای سابق یاران ایران و عزیزان آنها، و نیز خواهران و برادران ما در سراسر مهد امرالله، به معهد اعلی ملحق شوند، تا تحت عنایات و فیوضات لاریبیَه جمال مبارک مستریح و مستدام باشند.»
( دستخط دارالانشاء بیت العدل اعظم مورخ 8 اوت 2010 به کلیه محافل روحانی ملی)

پیوستاندازه
PDF icon Niayesh Gorouhi Yaran Iran.pdf152.83 KB
فعالیت ها: 

دیدگاه‌ها

سالروز تاسيس سايت دنياى بهايي را به شماو تمامى زحمتكشان ودوستداران اين سايت تبريك ميكويم.

دعاونیایش برای یاران بیشترارائه دهیدتااستفاده کنیم

با عرض تهییت و الله ابهی خدمت همگی یاران الهی:
بدینوسیه خبر حزن انگیز صعود بانو فرخنده انوری (محمود نژاد) مادر شهید منا محمود نژاد و همسر شهید جناب محمود نژاد را در تاریخ 1390.8.24به عرض میرساند..
امید است در ادعیه خود و در اجتماعات یادبود و سالگرد افتتاح از این اسوه ایثار و استقامت یاد گردد.
با تشکر

افزودن دیدگاه جدید

امکانات

فعالیت ها

سایت دنیای بهائی