• صفحه نخست
  • درباره ما
    همه در دنیائی کوچک زندگی می کنیم . آرمان ها و اهدافی یگانه داریم و همگی برای دست یابی به آن تلاش می کنیم . دردها و شادی های یکسانی را تجربه کرده ایم و با چالش ها و مشکلاتی مشترک روبرو هستیم. بیائید دقایقی از ا ین دنیا سفر کنیم و به دنیای بهایی برویم . دنیائی که در دل دنیای ماست . ببینیم چگونه مفاهیم ، ارزش ها و عقاید ، زندگی و حیات ، خدمت و فعالیت در آن معنا می یابد و جلوه می کند و عالم بهائی چگونه و تا چه اندازه توانسته است با تلاش های مستمر، این نحوه حیات را در زندگی خویش و در تلاش برای خدمت و مساعدت به عالم انسانی جلوه بخشد و نمایان سازد. شما را به مشارکت در ساختن دنیائی متعالی تر و بهتر دعوت می کنیم . با ما در سایت...
    Stay
  • تماس با ما

    تماس

    Stay
  • بخش ها
  • فعالیت ها

نیایش گروهی" روز نو ، زندگی نو"( 1 فروردین 1389 )

Untitled 1

نوروزنشانه زندگی ،شادی، یکی شدن و همراهی با طبیعت درنوشدن وحیات تازه یافتن است.
نوروزتان مبارک باد!

مجمع عمومى سازمان ملل متحد ، روز ۲۱ مارس، اول نوروزرا به عنوان «روز بين المللى نوروز» نامگذارى نموده است.
در قطعنامه روز بين المللى نوروز اشاره شده كه ۲۱ مارس (اول فروردين) هم زمان با آغاز فصل بهار، توسط بيش از ۳۰۰ ميليون نفر از مردم جهان به عنوان نخستين روز سال جديد ، جشن گرفته مى شود.
مجمع عمومى سازمان ملل از اعضاى خود خواسته است تا با جشن گرفتن اين روز، تاريخ و سنت هاى آن را با چشم انداز گسترش هويت نوروز در ميان جامعه بين المللى، مورد مطالعه قرار دهند. "بزرگداشت نوروز در واقع تجسم يكى از اهداف متعالى سازمان ملل يعنى تقويت صلح جهانى از طريق احترام به فرهنگ هاى ملى، ميراث فرهنگى جهانى و تنوع فرهنگى است".

“ ای یاران پارسیان، هر قومی از اقوام روز فیروزی داشتند و در آن روز جشن عظیم برپانمودند و بزم شادمانی و طرب برپا کردند،امروز روز شماست وقت سرور و حبور شماست زیرا آفتاب پارسی از افق ایران درخشیده و به جمیع آفاق نور پاشیده،عنقریب ایران محسود عالمیان گردد و ایرانیان مغبوط جهانیان شوند.”

بیائید با یکدیگر نیایش کنیم، درآثار و بیانات مبارکه تفکَر نمائیم و برای اجرای آنهادرزندگی مان برنامه ریزی کنیم.

ساعت  22 به  وقت طهران

پیوستاندازه
Microsoft Office document icon Niyayesh_Roze_no_Zendegi_No.doc34.5 KB
فعالیت ها: 

امکانات

فعالیت ها

سایت دنیای بهائی